Dobry start „Dextera”; Oglądalność sieci kablowych

DexterPierwszy epizod, trzeciego sezonu, serialu Dexter oglądało 1,2 mln abonentów kablowej sieci SHOWTIME.

Odcinek premierowy cieszył się znacznie większą popularnością niż średnia drugiego sezonu (1 mln widzów) oraz premiera drugiego sezonu (również 1 mln osób). Co więcej, mało brakowało do pobicia obecnego rekordu serii, wynoszącego 1,23 mln widzów.

Po pierwszym odcinku Dextera przyszedł czas na nowy sezon serialu Californication. Show, z Davidem Duchownym w roli gówniej, oglądało 522 tys. widzów. To trochę mniej niż wynik premiery pierwszego sezonu Californication, który wynosi 550 tys. abonentów. Stacja Showtime zwróciła jednak uwagę, że serial był dostępny dla widzów już dwa tygodnie przed premierą dzięki platformie "Wideo-na-życzenie".

Kolejną dobrą wiadomością są wyniki osiągnięte przez nowy serial stacji HBO – True Blood. Widowisko o wampirach, które ujawniły się w świecie ludzi, przyciągnęło w niedzielę 1,82 mln widzów. Przed tygodniem True Blood oglądało 1,81 mln osób. Dodatkowo, dzięki usłudze VOD, pierwsze dwa odcinki serialu obejrzało już 5,9 mln abonentów.

Inne wyniki w sieciach kablowych:

  • 9:00pm
  • SHO Dexter – 1,2 mln
  • HBO True Blood – 1,82 mln (1,81 mln)
  • 10:00pm
  • HBO Entourage – 1,6 mln
  • SHO Californication – 522 tys.
  • 10:30pm
  • HBO Little Britain – 540 tys.
  • ACM Mad Men – 1,6 mln
  • 11:00pm
  • HBO The Life & Times of Tim – 299 tys.