Oglądalność z 21.11.2010

Zwycięzcy nocy to ABC z galą American Music Awards oraz NBC z futbolem amerykańskim. Jeśli chodzi o seriale to „CSI: Miami” tak jak tydzień temu natomiast z animacji FOX wszystkie prócz „Family Guy” zaliczyły poważne spadki. Dotkliwie szczególnie seriale o 20:00 – 1.0 i 0.7.

 

ABC:

„2010 AMA” 11,5 mln(3.9)

„2010 AMA” 12,7 mln(4.6)

„2010 AMA” 11 mln(4.2)

 

CBS:

„The Amazing Race” 11,7 (3.1) +0.4

„Undercover Boss” 11,9 mln(3.3) +0.6

„CSI: Miami” 11,1 mln(2.4)

 

FOX:

„The Simpsons” 6,6 mln(2.9) -1.0

„The Cleveland Show” 5 mln(2.4) -0.7

„Family Guy” 6,6 mln(3.3)

„American Dad” 4,8 mln(2.3) -0.3

 

NBC:

„NFL Football” 19,9 mln(7.1)

„NFL Football” 20,8 mln(7.8)

„NFL Football” 20 mln(7.9)

 

UWAGA – procentowe zmiany odnoszą się do ratingu 18-49 podanego w nawiasach, a (p) oznacza emisję powtórkową